torsdagen den 1:e november 2012

Alla mina helgon

Hej!


Det är middagsbjudning på gång hemma hos mig, några fina vänner kommer över på en bit mat i kväll.
Spontant och enkelt.
Allahelgona helgen stundar också, den innebär förstås att jag minns de personer som fattas mig men inte mer 
än andra dagar egentligen.

Saknaden är stor vilken dag det än är,
 ibland mer ibland mindre...


 Tack också för att ni ville dela med er om hur ni tar hand 
om er lite extra ibland.
Det som är så viktigt bland oss kreativa, ambitiösa och empatiska kvinnor, att vi också är rädda om oss själva emellanåt och 
inte bara andra.

Jag har en känsla av att vi hela bunten- tillsammans skulle kunna inreda hela universum, om så behövdes.
Vilken otrolig känsla det är att få ha lärt känna er alla och
 finnas i detta forum.
Det är så fantastiskt kul att ni finns, 
med alla era idéer och tankar!

pssst. Är det någon av er som dyker upp hos Gúa på lördag?

Stor kram till er alla!
Tina