söndagen den 11:e november 2012

Allehanda bestyr

Hejsan!


Jag tackar och bugar över alla grattishälsningar, de här två åren har varit så fantastiskt kul att få dela med er!
Det är också väldigt roligt att kunna bjuda på en utlottning, 
delad glädje - dubbel glädje!

Vad har hänt hos mig sedan sist då...?
Jo jag har varit på Gekås och handlat de sista julklapparna, jag vill gärna slippa trängseln som alltid infinner sig närmre jul.
 Då blir det för svettigt och jäktigt, tycker jag.
Jag har också hjälpt en vän med lite målning och varit på byggen och handlat mdf.
Mellan dessa aktiviteter har jag ätit gott och spenderat tid med en fin vän och möblerat om lite.

Nu blåser det lite av förändringens vindar hemma hos mig men det är ingen idé att visa ännu, förrän jag vet själv om det får stanna.
 Men man kan ju alltid testa!

Ha en fin dag och kram!

Tina