söndagen den 4:e november 2012

Hypad

Halloj!


Efter en två dagars Skåne turné, är jag så taggad över att 
sätta igång med julen och allt piff.
Jag har sett så mycket fint, besökt olika ställen och fått inspiration.

Lund, Malmö, Gúa i Harlösa med glögg och pepparkakor,
 Mölle- Kullaberg, Magasin 36 butiken i Höganäs.


Besöket hos Gúa var helt otroligt!
Hela butiken var sprängfylld med fina saker och jag blev som ett barn i en godisbutik.
Ville ha allt, vart jag än vände mig så upptäckte jag nya saker!


Så vackert.


Trä med patina, finns knappt något finare.


Det här bordet var läckert...


Det gamla fina porslinet gav mersmak åt kakan.


En vacker blandning, så snyggt!


En pippi i kakan.


Kontraster, det gillar jag...


En av dessa pållar ligger nu hemma hos mig.


Jag säger då det, det är en helt otrolig isländska med känsla för det vackra i livet som fått mig till att vilja julpynta hela huset idag. 
Men jag får nog lugna mig några veckor till, hehe.

Ha en bra dag!

Tina