fredagen den 9:e november 2012

JULUTLOTTNING


Foto Carina Gran

 Hej!

Idag den 9 november firar min blogg och jag 2- års jubileum och
det vill vi gärna fira med er!

I samarbete med 

Nyblom Kollén 
 lottar jag ut
två valfria kuddfodral!
Vill du hänga på gör du så här:

 1 lott:
  Gå in på  
Nyblom Kolléns hemsida
och välj ut två valfria kuddfodral ur sortimentet, skriv här vilka du väljer och svara på frågan:

Vilket år startade jag min blogg?

  2 lotter:
  Gör ovanstående och 
länka dessutom med bilden på din blogg.

Det går bra att delta i utlottningen även om du inte har en blogg.
Skriv din mejladress i hälsningen här inne hos mig, så jag kan hitta dig om det skulle bli du som vinner.

Lätt som en juleplätt!

Ett par exempel av alla fina kuddar det finns att välja på...





Utlottningen pågår  
t o m 30 november.

Jag meddelar en vinnare lagom till 1:a Adventspiffet...

Lycka till!

kram Tina