måndagen den 5:e november 2012

Mina brädlappar

Hejsan!


Jag har fått många frågor om jag gjort min ljusbräda själv men
 det har jag inte.
Brädorna kommer från en gammal trälåda jag fann nere på stranden, som spolats upp på land.
 Jag bände loss ett par brädor ivrig som jag kan bli,
hålen fanns redan och med finfin patina.
Tvättade sedan rent dem från en massa alger och
det blev ju riktigt bra!

Idéen poppade bara upp i huvudet om att de där små ljusen kanske skulle passa i...
Jag har också fått frågan om jag kan visa upp dem i sin helhet,
 så hålens plats syns.

Ibland när man tänker på hur man ska gå tillväga med något, så kan det bli lite galet ju mer man tänker på det.
 Hålen sitter alltså helt osymmetriskt, det är ju det som ger allt lite mer charm!
 Mig gör det heller inget om ni tillverkar egna brädor, 
det glädjer mig enbart att kunna hjälpa till med idéer.
  
Ha en toppendag!

kramkram Tina