lördagen den 29:e december 2012

Hönökaka

Hej!


Idag vaknade jag upp till ett riktigt tråkigt regnväder.
 Då kändes det extra skönt att jag tog tillvara gårdagen som bjöd på strålande sol och blå himmel.

Gårdagen spenderades på Hönö för ett fikabesök.
 Hönö ligger i Göteborgs norra skärgård, tolv minuter med bilfärja från den större ön Hisingen...


Fyrhuset med sin något annorlunda arkitektur.
Tomten var visst hemma...


Ett besök på Lilling missar jag sällan, 
där ville jag ha allt som vanligt.


Nere vid sjöbodarna var det kav lugnt och helt rogivande.

Den här dagen behövdes efter allt ståhej på rean i torsdags.
Men det var det trots allt värt, eftersom jag gjorde
ett par fina klädfynd.
Mer om det en ljusare dag, då det går att fota ordentligt. 

Jag önskar dig en fin dag!
 kram Tina